Marek od niedawna jest właścicielem sklepu internetowego. Zdecydował się otworzyć sklep z akcesoriami dla rowerzystów, aby spełnić swoje marzenie i zmonetyzować swoją pasję, jaką były górskie zjazdy rowerowe. Wierzył, że uruchomienie sklepu internetowego pozwoli mu całkowicie oddać się temu, co kocha. A kiedy zatrudni kogoś do obsługi, będzie mógł bez przeszkód wybrać się na dłuższe wyjazdy rowerowe za granicę.
Zdawał sobie sprawę, że przy obecnej konkurencji, jaka panuje w handlu elektronicznym, od początku musi zainwestować w reklamę. Jednak sporą część budżetu pochłonął asortyment, który chciał sprzedawać. Zdecydował się więc na usługi agencji zajmującej się pozycjonowaniem i promocją stron w internecie, jednak bez działań w Google Adwords. Szybko przekonał się, że obroty nie są takie, jak początkowo planował. Wiedział, że na efekty z pozycjonowania organicznego będzie musiał jeszcze trochę poczekać. Założył konta na popularnych portalach społecznościowych, ale bardzo szybko przekonał się, że zbudowanie wartościowej społeczności, która będzie miała przełożenie na wzrost zamówień, wcale nie jest takie proste, jak czytał w różnych poradnikach w internecie.
Będąc na cyklicznym spotkaniu przedsiębiorców organizowanym w jego mieście, dopiero podczas prelekcji właściciela jednego z najpopularniejszych sklepu internetowego w branży motoryzacyjnej, zrozumiał, że realny szybki wzrost obrotów może przynieść dobrze zaplanowana kampania AdWords. Jeszcze tego samego dnia postanowił zadzwonić do agencji SEO (zresztą tej: euro-seo.pl/adwords), aby wykupić pakiet obsługi AdWords.