Żartuje się, że cykl życiowy każdej ulotki reklamowej jest bardzo krótki. Trwa on zwykle dokładnie tyle, ile trwa nasza droga do najbliższego kosza na śmieci. Statystyki dla reklamodawców są zatrważające.
Niestety ulotek nie czytamy. A nawet jeśli przeczytamy to rzadko kiedy zapamiętujemy czego i jakiej firmy dotyczyły. Wręczoną nam na ulicy karteczkę traktujemy jako coś zupełnie nam niepotrzebnego i często zupełnie niechcianego. A co gdyby dać potencjalnemu klientowi coś, co zostanie z nim na dłużej? Wyobraźcie sobie upalny dzień, zmęczeni przedłużającymi się zakupami marzycie już tylko o powrocie do domu a najlepiej o wypiciu czegoś chłodnego. Wtedy pojawia się ktoś kto wręcza Wam chłodny napój.
Ale nie jest to zwykły napój bo na etykiecie widnieje reklama firmy. Zatrzymujecie się na tej reklamie, prawda? W końcu ciekawi Was jaka firma inwestuje w takie nietypowe a jednocześnie sympatyczne rozwiązania reklamowe. Napoje reklamowe zdecydowanie górują nad tradycyjnymi formami reklamy. A jeśli nie napoje to co innego? Słodycze reklamowe są równie sympatycznym rozwiązaniem. Czy nie jest miłe otrzymać ma przykład karmelka czy czekoladkę z logiem firmy tak po prostu, zupełnie za darmo? Nasz mózg z pewnością zakoduje sobie to miłe doświadczenie i następnym razem gdy staniemy przed wyborem wybrania usługi od konkretnej firmy przypomni nam, że tę firmę już znamy. W końcu to ona ostatnio poczęstowała nas słodkościami, tak zupełnie bezinteresownie. To dobrze świadczy o reklamodawcy, prawda?
Zobacz też: https://superslodycze.pl/