Zgodnie z popularnym polskim powiedzeniem – reklama jest dźwignią handlu. A jedną z najbardziej rozpowszechnionych form reklamy są w dalszym ciągu materiały drukowane – foldery, katalogi, ulotki, plakaty czy billboardy. Oraz inne podobne drukowane materiały promocyjne.
Bez względu na branżę i wielkość przedsiębiorstwa, dział marketingu jest jednym z ważniejszych, ponieważ to od działań promocyjnych w dużej mierze zależą zyski i wizerunek firmy. Niestety w dalszym ciągu wielu właścicieli firm nie traktuje marketingu poważnie, w działaniach reklamowych kierując się głównie kosztami, zlecając działania marketingowe sekretarce lub wybierając najtańszych podwykonawców. A to wielki błąd.
Bez względu na to czy działamy w segmencie B2B czy B2C, wszelkie materiały reklamowe, jakie kierujemy do naszych potencjalnych klientów, powinny być wykonane starannie, poczynając od warstwy merytorycznej (brak błędów, dobra grafika), poprzez wykonanie (druk, reklama online), na dystrybucji kończąc (właściwa grupa docelowa).
REKLAMA: – drukarnia Skleniarz
Druk katalogów produktowych, ulotek oraz druk plakatów najlepiej zlecić sprawdzonej drukarni. Takiej, o której wiemy, że dostarcza materiałów wysokiej jakości i robi to terminowo. Drukarnie w Krakowie znane są z tego, że konkurują ze sobą właśnie jakością, ale nie każda będzie w stanie dostarczyć nam produkt w pożądanym przez nas formacie.
Aby uniknąć rozczarowania, warto przed dokonaniem wyboru poprosić drukarnię o szczegółowe informacje na temat oferowanych formatów oraz jakości i gramatury papieru. Na początek warto też zamówić po jednej partii katalogów czy plakatów, by upewnić się, że w pełni spełniają nasze oczekiwania.