Szeroki asortyment gadżetów reklamowych sprawia, że klienci mają w czym wybierać. Zazwyczaj konkretny wybór zależy od okazji, na którą jest przygotowywany, specyfiki firmy czy skali, w której będzie dystrybuowany. Na pewno nie jest to prosty wybór, dlatego też firmy muszą odpowiednio wcześnie zainteresować się tym tematem. Jednym z ciekawszych i bardzo wielofunkcyjnych dodatków, które producenci gadżetów wykorzystali do swoich celów są przypinki reklamowe.
Pomyślmy, przypinki reklamowe widujemy bardzo często na ulicach przypięte do wszelkiego rodzaju tkanin: torebek, ubrań czy innych dodatków, zatem nasi potencjalni klienci również je zobaczą. Plakietki czy butony, bo to inne nazwy przypinek, dostępne są w różnych rozmiarach, najczęściej występują w kształcie koła, ale spotyka się też kwadraty, prostokąty lub owale. Na przypince znajduje się zawsze jakiś napis, slogan lub znak firmowy. Fakt, że bardzo często spotka się je na ulicach miast sprawia, że taki znak widzą i zapamiętują inni ludzie.
Foto: Przypinki wykonane na zamówienie klientów przez firmę Buttonfly
Przypinki reklamowe to tani sposób, by marka lub nazwa firmy stały się rozpoznawana przez bardzo szerokie grono odbiorców, niż to jest w klasycznych formach reklamy. Wiele firm wykorzystuje plakietki w kreowaniu swojego wizerunku. Szczególnie często wybiera się je, gdy mają trafić do młodych ludzi, którzy bardzo chętnie je noszą. Przypinki to niedroga, ale zauważalna forma reklamy, której wyjątkową zaletą jest to, że kluczowe informacje przekazuje w dyskretny i nieinwazyjny sposób. To sprawia, że nikt nie poczuje się nagabywany otrzymując taki gadżet.
Forma tego drobiazgu sprawia, że producenci przypinek reklamują je jako wyjątkowo tani i nowatorski sposób na poszerzenie grona swojej klienteli. Przypinki są ważnym elementem strategii marketingowej i działań z obszaru public relations. Warto wykorzystać modę na nie i zamówić własne wzory.